Merhaba hanımlar bu gebeliğim çok çok kötü geçiyor şimdi uyuyamıyorum zaten karanlıktan korkan biriyim gecenin bir vakti kalktım eleştirileler kesik deli gibi oldum eşimin adını unutum şimdiye kadar da uyanıkım korku içime girmiş namaz kıldım dua etim ilaç içtim şimdi yeni uyanabildim bişey olunca artık beni bırakmıyor o takıntı o vesvese o korku çoğalıyor deli gibi oluyorum biraz konuşalım mı uyanıksanız kime anlatacam bilmiyorum içim içimi yiyor