Bu ikinci gebeligimdi ilkinde hastaneye 8cmle gidip kendi sancimla neredeyse sancisiz şekilde dogum yapmıştım
Her bebek kendi hikayesi ile geliyor
Bu gebeliğimde bebegim 40haftaya gelmesine rağmen gelmek için hiç bir belirti yoktu, son hafta boynuna 1 tur kordon dolamisti ve kilo alımı yavaştı Bu sebeplerle doktorum dogumu başlatalım dedi ve benim için süreç başladı sabah 10.00 yatış işlemlerinden sonra rahimden ilaç ve serumla suni sancı başladı. Başlarda hiç ağrım yoktu 2cm açıklıkla başladık 4 saat sonra 4cme yükseldi ve sancılar kendini göstermeye başladı 7cmden sonra sancıları nst bağlı iken karşılamak zorlasmisti arada serumu ve nstyi kapatıp dinlendiriyorlardi yürüyüp eğil kalk yapıyordum gelen sancıları comelerek karşılamak daha kolay geliyordu. 7 cmden sonra açılma hızı da sancinin dayanilmazligi da arttı kısa sürede dogumhaneye alınıp 2 ikinmada bebeğimi kucağıma verdiler çok şükür kurtuldum sancilardan
2 dikisim var
Allah kimseyi bu yolda oyalamasin her ne kadar toplamda 7 saat süren kolay bi dogum olsa da insanın kendi sancisiyla doğurması daha kolaymis