Haticeanneeeee Kızlar dün 143 ile hamile olduğumu öğrendim bugün adet günüm kanamam var yerleşme kanaması olabilirmmi adet günü yerleşme kanaması gören var mı ☹️☹️
Haticeanneeeee Yaprakdokumuseverr sanki böyle sivilce varmış ta o kanamış gibi çok küçük nokta nokta Kırmızı
Eslem2112 Haticeanneeeee bnde ilk beta mi ogrendigimde aynı ikimizin sen bir doktora görün çünkü kanama önemli bazen cogalabilir yada bitede bilir
Haticeanneeeee Eslem2112 karnın seninde edet olacakmış gibi ağrıyor muydu bide sırtın hamile misin şuan