Kızlar saat 22.30-23.00 gibi sancılarım başladı KB’lerim devamlı ağrıyor kasıklarımdan ziyade karnımın tam alt kısmı zonkluyor sanki 10-15 saniye sürüyor ve 7-10 dakikada bir olmaya başladı ilk doğumumda sancım farklıydı suni takıldı sonra zaten o daha şiddetliydi bu farklı anlayamadım kasılma gibi oluyor Bademde tam sancı gelecekmiş gibi oluyor ama devamı gelmiyor yetersiz gibi