Ben ilk sezeryanda çok perişan olmuştum agri kesici olarak 2 3 saatte bir sadece parol vuruyorlardi valla ben öldüm ağrıdan ne dediler gaz çıkar ne dediler kahve iç hemşirelerin Allah belasını versin
Hele ameliyattan 1 saat sonra zangır zangır titremistim dişlerim kırılacakti nerdeyse