Bizim cinsiyetimiz daha belli değil. Eşim 3 kardeş en büyügü ve sonra 2 görümcem var. Bizdede ayni sekil. Diyorlarki ailede ilk cocuk neyse ilk o cinsiyet dogar yani erkek ve benim 1 oglum var. Simdi ozaman 2.görümce olduguna göre benimde kizimmi olur🤣🤣 kafamda deli sorular
Ama etrafimdakileri düsününce cogundada öyle olmus mübarek. Tutmayan az kisi var