Ben de saç kestirmeye çok takıldım. Herkes de aynı şeyi söylüyor, saç kestirme ömrü kısalır. Kimin nerden geldiyse aklına. Tövbe yarabbim, gidip kestirmem lazım, ömrümde hurafelere inanmadım, çok da inat biriyimdir, inadına gider yaparım. Şimdi içime sıkıntı düşüyor, bilim insanı olcam bi de, hamilelikten midir nedir? 😬 Ya kestiririm de alakasız şekilde bir şey olur sonra vicdan yaparsam diye 👀