svmeybgl bugün doktora karın kasık ağrım var dediğinde hiç umursamadı zaten normal felan bile demedi değerlerin güzel artmış sıkıntı gözükmüyor istersen alttan bakayım karından gözükmez ama alttan gözükür dedi YÖK dedim erkek doktordu diye çekindim bileydim böyle akşamına endişeleneceğimi baktırırdım. Neyse Cuma başka bi hastaneye gidicem inşallah güzel haberlerle dönerim hep ve sağlıkla huzurla gelsin minişler