Ekim anneleri, Rabbim hepinize kolaylıklar versin, benim bebişim doğdu şükür, evimize çıktık.. Kontrole gittim karnım ağrıyor diye sancı çıktı 38+4, ama suyum az olduğu için hemen aldılar bebişimi şükür sağlıklı hiç bşr sorunumuz yok, eve yerleştik rutin hayata başladık beraber, burada çok şey paylaştık güzel bir zaman geçirdik 😊 Herkese sevgiler kolay doğumlar.