Hamilelikten önce hep sırt üstü yatardım 24-25 haftalıkken sağa sola yatmaya başladım 30 haftalık şu an ama kendimi bazen uyandığımda sırt üstü yatarken buluyorum herkes nasıl rahat ediyorsun diyor ama hala en rahat ettiğim şekil bu🫠 sizler nasıl önüne geçtiğiniz bu durumun ya da sırt üstü yatanlar var mı uzun süre boyunca merak ettim😂