sena1910 Haftadan beri bitmeyen ve günden güne artan kaşıntı var kolestaz dendi ilaç başladık fakat akşam saatlerine yakın kaşıntım başlıyor bir süre sonra sanki derimin altında çıbanlar çıkmış gibi etim batıyor ne otura biliyorum sabaha kadar ne yatabiliyorum artık çok yoruldum. Duşa giriyorum her gece bazen 2 kere, bol su içiyorum ama nafile. Şu an 33. Haftama girdim ve uykusuzluk beni mahvediyor. İlaca (ursactive) başlayalı 4 gün oldu ama maalesef daha bir etki görmedim.Bi fikri olan bildiği olan ne olur yardım etsin 😞
Melike_4949 sena1910 kaşıntı nerelerde oluyor acaba benimde kaşıntım var uzun pijama giyemiyorum bu soğukta kısa pijama giyiyorum bende test vericem inşallah birşey çıkmaz
sena1910 Melike_4949 vücudumun her yerinde ama en şiddetli yerler el ayak bacak kollar :( inşallah değildir