Pinarsalih yok bilmiyorum ama Uğur beyin siz sormadan bişeyi anlatmadığını felan çok kişiden duymuştum.. ama çok iyi bi gelim diye de duydum kendisi hakkında özellikle tüp bebek konusunda popülermiş ... ama iyi bi hekim oldupu kadar gebeyi bilgilendirmesi kendince sorun gördüğü konularda rahatlatması da önemli ki insan güvenle gidebilsin .. ben basından beri Yunus beye gidiyorum ve hiç şikayetim YÖK kendisinden inşalalh sorunsuz da tamamlarım gebeliğimi 🙏🏻