38.haftadayım perşembe günü nasipse doktora gidicem ve doğum yapabilirim hangi şekilde doğum yapacağım belli değil fakat bebek kanala girmediği ve suyun fazlalığı yüzünden sezeryan yüksek ihtimalle boğazım ağrıyor,burnum akıyor doğuma engel mi acaba hastalık?