EbruBoluKaya Nihannnnn55t Prof. Dr. Remzi abalı idi doktorum ama temmuz ayında kendi yerini açtı Nişantaşı’nda ama başka doktorlarda var bahcecide işinin ehli
Nihannnnn55t [silindi] evet gerçekten çok maliyetli bide hiç kimseden destek görmeden kendi yagimizla kavruluyoruz simdide ev aldik kredi borcuna başladık elimizde ne var ne yok eve gitti bi yerden yüzün gülüyorsa bi yerden gülmüyor