Kızlar an itibari şle 38+3 üm ve tabiki her an doğum yapabilirim. Geçen hafta hasta oldum sonra eşim hastanoldu falan derken ağdaya gidemedim doğum için gitmeyi düşünüyordum. Normalde lazerim var ancak gebelikte jilet yaptım çünkü lazer yaparken ağda önerilmiyor. Gebelikten sonra tekrar lazere gidicem. Şimdi sorum lu 3 kuaföre yazdım 3 üde meşgül tanımadığım bi yerede gitmek istemıyırum. Jilet yapsam doğum öncesi problem olurmu dikişler kaç günde iyileşiyor. Dikişlerin olduğu aüre boyunca genital temizlik nasıl yapılıyor. Normal doğum için soruyorum bunları . Lütfen cevaplarmısınız