cokbilmismom Ben sağlık ocağında kan vermiştim öğlen 3 gibi e nabiza düşmüştü hemen gündüz gelmediyse yarına kalmıştır o
Asli_0025 Edaemkl e nabızdan bakabilirsin gece çıkmasa bile sabaha karşı e nabıza düşmüş olur rabbim kalbindekini nasip etsin inşallah