Merhaba kızlar bu akşam birden kanamam oldu pembe kırmızıya dönük 7+5 haftalık ikizlere hamileyim doktorum Progestan verdi ama içim rahat etmedi devlet hastanesi acile gittim alttan muayene ettiler bebekler iyi kalp atışı var dediler ama hala devam ediyor kanamam ilacı da ağızdan al demişti doktorum böyle bişey yaşayan var mı ikiz gebeliklerde daha çok düşük riski olur dediler