Fatmaaa95 Selamlaaarr, Anne yanı beşiği, yatağı ne önerirsiniz acaba? Kullanıp memnun kaldığınız var mı?
busraayksll Fatmaaa95 Yoyko güzel, Chicco nex2me çok iyi ama yüksek fiyatlı o bana arkadaşım verdi yoksa alamazdim
cokbilmismom busraayksll ay chicco çok güzelmiş şimdi baktım ama Evet fiyatı pahalı ama bu tarz muadil hangileri markalar var daha uygun 🙈 park yataklar çok cirkin görüntüsü bunlar daha kibarmış
busraayksll cokbilmismom bunlar ama kısa süre kullanılıyor kuzum alacaksan onu bilerek al mutlaka muadilleri vardır ama inan bilmiyorum, mesela bunda 6 7 ay yatıp park yatağa gever benimki diye düşünüyorum
cokbilmismom busraayksll ben oda yapacağım allah kısmet ederse 6 7 bunda yatıp daha sonra odasında ki yatakta yatar diye planladım bakalım kısmet hep araştırıyorum hangisi daha iyi olur diye
busraayksll cokbilmismom ay hemen ayırabilecek misin yanından 😢 gerçi çocuğa göre değişir arkadasiminki 5 ay bunda yattı sonra Montessori ye geçti
cokbilmismom busraayksll önerilen bu şekilde yani deneyeceğim neler yaşayacağım bilmiyorum ama isteğim bu yönde ne kadar erken alışırsa öyle devam eder böyle yapanlar var çevremde. Bende montessori düşünüyorum odaya 😍