41 haftalik olduk oğluşum ile ama hiç sancim yok arada bel ağrısı o kadar çarşamba günü yatışım olacak ama suni sanci verecekler büyük ihtimal acaba suni sanci nasıl bana bi fikir verirseniz sevinirim bazıları biraz zor diyorlar bazıları kendi sancin ile suni sanci aynı diyorlar bilemedim yani.