Fatma_armutcu kizlar ikinci cocuguma hamileyim ilk kizimin ismi öykü ikinci bebeğime 19 haftalık hamileyim cinsiyeti kız ismini gökçe Umay koymayı düşünüyorum sizce nasıl yada öykü ye uyumlu isimler varsa yazarmisiniz 🥰💞
miniskesi Fatma_armutcu gökçe umay ayrı ayrı çok sevdiğim iki isim ama beraber pek uyumlu bulmadım naçizane. bir de ilk kızınızın ismi de kısa ve tek, umay veya gökçe’den birini seçseniz daha tatlı olur gibi geldi. 🌸 sağlıkla alın kucağınıza
Fatma_armutcu miniskesi çok teşekkür ederim ilk kizimin ismi aslında öykü elmas ama genelde öyküyü kullanıyorum elmas eşimin tercihiydi 🤭