Esum Kızlar selam emzirme yastığı emzirirken yada bebeğe destek için gerekli birşey mi hayatımı kolaylastirdi diyen de çok olmasa da olur diyen de tecrubelerinizi paylaşır mısınız rica etsem 🤔
KuzeyinAnnesi10 Esum bence çok gerekli hele normal dogumsa ilk günler oturken bile çok iyi oluyor. Sezeryandan emzirirken bebeği tutmak zor karnın acıyor mecbur yastık en rahatı
kubraytekinayan Esum bence çok iyi birşey ben sürekli kızımı onunla emzirdim çok rahat oluyo diğer yastıklarla olmuyo en rahatı emzirme yastığı hem kendimde var hem yedek olarak annemlerde vardı düşün yani kullanışlı alınabilincek bişey
Blueberry0 Esum ben aldım ileriki zamanlarda bebeğe destek yastığı olarak da kullanılıo kullanışlı yani
Tugbazdmr Esum kesinlikle alınmalı bence kolum yoruluyor onsuz ve sezaryen doğum yapınca karnındaki baskıyı azaltıyor daha rahat emziriyorsun