Yesiltas hiç bir şey yapmadım hatta dönmez diye düşündüğüm için yattım ev temizliği dışında hiç bir şeyle uğraşmadım 37+1 de kontrolum vardı 3300 du bebek ve dönmüştü şaşırdım sezeryan için gün bile Belirlemiştik normale dönünce işler değişti ki ben zayıf bir insanım karnım falan da geniş değil dönebiliyor umutsuzluğa kapılma yürümek iyi geliyor diyorlar başından beri bana yürü dediler ben hiç yürümedim doğru düzgün