Mutlu30 Kızlar bende Aşırı halsizlik var günü zor bitiriyorum valla sizde de oluyor mu? Tabi bunun yanında mide bulantısı mide yanması gün içinde var hep. Sanırım tüm belirtileri yaşıyorum😂 sizde durumlar nasıl?
Tatunya Mutlu30 Halsizliğin yoğunlaştığı haftalardasınız. 4 ayı bitirdim ama hala bu halsizlik tamamen bitmiş değil. Vitamine geç başladım ben 16 da filan. Siz söyleyin halsizliğinizi 12 de başlatır doktorunuz. Sağlıcakla🌸
Mutlu30 Tatunya çok teşekkürler bir de grip gibi hasta oldum obubda halsizligi var ikisi bir olunca ağır oldu sanırım inşallah sağlıkla gelsin tüm bebişler🙏🏻🌸