Ocak04_26 Kızlar iyi geceler 32. Haftada piercingimi çıkardım, sonradan çıkardığım yer karardı. Göbek deliğinin tam üstü. Sizce doğumdan sonra karındaki siyah çizgi geçtikçe bu karalık da geçer mi? Ya da leke tedavisi yapılır mı?
Pnr_KMRC1 Ocak04_26 göbek çizgisinden bahsediyorsan o geçiyor doğumdan sonra canım benimde vardı piercingim ben hamile olduğumu öğrendiğimde çıkardım 2 ay oldu doğum yapalı takıyorum şuanda tekrar bi karartı yok bende
Kanalize Ocak04_26 bende de çizgi oluştu göbek deliği de koyulaştı herkes geçer geçer diyor inşallah geçer doğumdan sonra
Minikperi Ocak04_26 bu tür karartılar geçiyor. Koltuk altı genital bölge burdakiler geçmeyebilir bir tek. Ama boyun göbek gibi kısımlarda genelde geçiyor merak etmeyin 🌸
Ocak04_26 Pnr_KMRC1 benim hem o kara çizgi oldu hem de göbek deliğimin üzeri piercingi çıkardığım yer karardı Ben piercingden olduğunu düşünmüştüm umarım o siyah çizgi geçerken orası da geçer yuvarlak fındık gibi bir iz var şu an 🥹 sizin hiç mi kararmadı?
Pnr_KMRC1 Ocak04_26 şimdi anladım cnm piercingten kaynaklanıyor o karartı zamanla geçer kese yap bol bol bazı piercingler o şekilde karartı bırakıyor içerisinde titanyum denen madde azsa öyle karalık bırakıyor piercing seçerken titanyumlu almaya özen gösterirsen öyle karalık olmaz benim daha önce piercingten öyle olmuştu ama hamilelik döneminden önce bujiteriden bi ucuz piercingten almıştım o yapmıştı😀
Ocak04_26 Kanalize ay inşallah benim tek düşündüğüm bu göbek deliğimin üzerinde piercing varken olmadı çıkardıktan epey sonra fındık gibi kaldı ama o siyahçizginin hizasında olduğu için geçer inşallah diye düşünüyorum ya da emzirirken tedavisi vardır umarım
__mom1 heleninannesi benim göbeğim dışında göğüslerim, koltuk altım, genital hep böyle renk değiştirdi inşallah geçiyordur bunlar 🙃🙃
Ocak04_26 Minikperi ay çok teşekkür ederim umarım hepsi geçer💕 geçmesi için yapılacak bir şey biliyor musunuz?
Minikperi Ocak04_26 ben genital ve koltuk altı için cildiyeye gidip bir krem yazdırmıştım ama doğumdan sonra expigmentaydı ismi o baya nötrlemişti. Göbek ve boynumdakiler kendiliğinden geçtiler ☺️ çok beyaz benim tenim gerçekten çok kötü duruyolardı 🌸
Ocak04_26 Minikperi sizin adınıza çok sevindim doğumdan ne kadar süre sonra gittiniz dr a ben de ihmal etmeden hemen gideyim😻
Minikperi Ocak04_26 ben çok sonra gittim çünkü pandemi vardı. 2020′de doğum yapmıştım doğumdan yaklaşık 1,5 sene sonra gittim. O da işte dediğim gibi pandemide hastaneye çok gidilmedi diye. Yoksa daha erken giderdim. Şimdi 2. ye hamileyim kararmalar tekrar oluştu ama artık takmıyorum ☺️
Ocak04_26 Pnr_KMRC1 çok teşekkür ederim sonradan geçtiğini duymak içimi çok rahatlattı 🧡 sanırım hamilelikteki hormonların etkisiyle koyulaştı hamilelik sonra o çizgiyle birlikte geçecektir🩵