Merhaba, iki senelik evliyim bebek düşünüyoruz denemelere başlamadan önce kontrol olmak istedim hormon testi yapıldı doktor sonuçlarla bir gel adetin olduğum günle bir 12 gün saydı 12. Güne işte randevu verdi. Sanırım yumurta takibi yapacak. Bunu normal karından ultrasonla yapıyorlar dimi? Alttan değil? Bir de yine idrara sıkışık mı olmam gerekiyor? Bilgisi olanlar cevap verebilirse çok sevinirim. Yarın sabahtan gideceğim çünkü.