Kediannesi1 Beyza37 gayet kullanışlı bende Samsung’un var buz çözdürme yemek ısıtma hatta bazı basit tariflerde falan kullanıyorum
Aygy Beyza37 bende de mikrodalga var ama saglıksız diye duymuştum o yüzden mecbur kalmadıkça kullanmıyorum
mervisk Beyza37 ben cok memnunum, sıkca kullanıyorum bence cok ise yarıyor. Siemens marka kullanıyorum
Minikperi Beyza37 onun yaydığı dalgalar zararlı diye bir araştırma okumuştum. Kullanışlı ama ne kadar faydalı tartışılır 🤔