Selam arkadaşlar 7 haftalik hamileyim. Kalp atisini felan duyduk. Doktor bir sorun yok demisti. Bugun birliktelik yasadik ve biraz lekelenmem oldu gecti aman aman bi agrim yok sadece hafif sanci var oda en basindan beri yasiyorum normal demisti doktor. Sizce bir sorun olurmu yarin kontrolum var ama yinede icim rahat degil yasayan oldumu boyle pembemsi hafif kirmizi leke felan