hulyaca İsimli tulum ve 4 katlı müslin battaniyeye yaptırmıştım. Arayışta olanlara şiddetle tavsiyemdir. Çok kaliteli çok memnun kaldım ben 🥰🥰👏🏻 Yaptırdığım sayfa esilaaaksesuar
Basakhilal hulyaca ayy ben de burdan yaptırcam görünce cok sevindim😍 7. Ayımın bitmesini bekliyorum:) bi de modele Karar veremedik hepsi cok güzel cünkü sizinki de harika olmuş
hulyaca Basakhilal Yaa öyle mi faydalı olduysam ne mutlu. ☺️ çok güzeller gerçekten. Çok teşekkür ederim 🥰🌺
Basakhilal hulyaca ben hemşireye vermeyi düşünüyorum içine tek zıbının yeter heralde ekstra alt da verecek misiniz? Kalınlığı nasıl?
hulyaca Basakhilal bu tulumu ben fotoğraf çekimi için aldım ☺️tulum zor olur gibime geldi çünkü 🌺 ilk etapta hemşireye şu takımı vereceğim inşallah 🙏🏻 ☺️
Basakhilal hulyaca hemşireler tulum tercih edin daha rahat oluyor diyor. Ben de ilk odaya gelirken süslü gelsin istiyorum :) olmadı hemşireye sorayım:)
hulyaca Basakhilal Yaa öyle mi. Hemşireler de farklı düşünüyor hep. Bacaktan soğuk alır dicem tulumla ama müslin örtü kurtarıcı oluyor üstüne örtünce. Fark etmez iki türlü de ☺️🌺