Kızlar yarın 6+3 oluyorum geçen hafta salı kese gözüktü 12 mm dedi acaba kalp atılı ne zaman duyarım 2 kaybım var korkuyorum geçen hafta hastaya gel dedi duymak için erken mi acaba ne olur dua edin ve fikir verin bekleyeyimmi bi kaç gün daha giderimi yarın ve özel hastane nedeki usg ile devletteki
Acildeki usg farklı mı acaba hangisi iyi