İyi akşamlar, 23. Haftamda göğüs uçlarımda akşam üzeri başlayıp hala devam eden iğne batması gibi şiddetli ağrım var. Lansinoh sürüyorum hafifletiyor etkisi geçince tekrar başlıyor. Bu durumu yaşayan veya duyan var mı yardımcı olursanız çok sevinirim internette arattım doğum sonrası olan şikayetler var hep kimse gebelikte bunu yaşamamış sanırım 😢