Kızlar ortalama iki saattir sancim var daha doğrusu krap giriyor karnıma sn sürüyor ama ara ara devam ediyor 31 haftaligim acaba yalanci sancımi biraz daha devam ederse gidicem ama kendi hastanemde nöbetçi kadin doğum yok devlette hemen çatı muhanesi yaparlar diye korkuyorum ne yapmalıyım bi fikir verin lütfen ve daha önce plasenta dekolman sonucu erken doğum yapmıştım