aysegullozdm bende aynıyım 20. haftadayım daha net hissediyorum hareketlerini, 15.haftada pıt pıt hissediyordum şimdi daha sert ve çok hareketli. İnsanlara böyle diyince şaşırıyorlar ama napiyim öyle. Bir arkadaşım daha hamile o 27.haftaya girdi benim kadar hissetmiyor. Kilo ve vücut yapısı ile ilgili olabilir. Gerci ben zayıf değilim ama o arkadaşa göre zayıfım ve halen karnım belli değil, ödemim de yok.