Toplam 4 denemem var. İlk 3 denemede 5.gün en iyi kalite ikişer embriyo kondu toplam 6 embriyo ama hep negatif sebepsiz. 4.deneme gene 5.gün genetikli tek embriyo kondu şükür 34 haftalık olduk. 10 sene sonra nasip oldu şükür 🤲 bazen sebepsiz Rabbimin takdiri doğru zamanı vardır inşallah hayırlısıyla isteyen herkese nasip olur 🤲