Arkadaşlar hepinize iyi akşamlar 🌸 Sizlere bir yakınım için sormak istediğim şeyler var. Burda başından geçenler vs illaki vardır diye fikir almak istedik. Yakınım 4 yıllık evli 2 yıl felan çocuk düşünmediler daha sonrasında da denediler ama olmadı. Doktora bir kaç ay önce gittiler. Kadında hiç bir sıkıntı yok. Erkekte iki kez spermiyogram testiverdi. ikisinde de hiç canlı hücre bulunmadı. Bu sebeple doktor sadece tüp bebekle evlat sahibi olacaklarını söyledi. Kadın için ilaçlar iğneler vs tedavi süreci başlayacak. Yumurtalıklar hazır edilecek. Sonra penise girilip canlı hücre alınacak ama bulunmazsa sanırım çocuk sahibi olmak için ihtimal yokmuş. Böyle birşey yaşayan başından geçen varsa bize fikir verirseniz çok seviniriz. Tedaviye yakında başlanılacak süreç nasıl olur bilgi istiyorum sizden 🙏