Gunay_2412 öncelikle salgını bahane göstererek evinize ziyaretçi kabul etmemekle başlayabilirsiniz. İlk 40 gün çok önemli hem sizin hem de yeni doğan bebeğiniz için. Bebeğinizi kimsenin opmesine , koklamasina ve dezenfekte olmadan dokunmasına asla izin vermeyin. Bende nasipse 1 Kasım’da doğum yapacağım. Hastane yönetimi var olan yeni varyant ve salgın sebebiyle odaya ziyaretçi kabul etmiyor,yasakladilar ve taburcu olup eve gittiğimiz zaman da mümkünse 40 gün kimseyi ziyaretçi olarak eve kabul etmememizi tembih ettiler. Sonuçta dünyaya gelen minicik bir can , sonra Allah korusun yoğun bakım kalilarinda ağlayan bizler oluruz. Herkes buna anlayış gostermeli, devir eski devir değil, bebek görme bahanesiyle yeme içme devri kapandı. Gelip görmek hediyesini vermek istiyorlarsa bı zahmet 40 gün bekleyiversinler.