Merhaba anneler beniö hep kontroller taşındım ettim yarım yamalak yapıldı taxoplazma poziitif ve yüksek çıktı 38+4 üm dr da bana şuan senden haftaya kan alsam kontrol için çıkana kadar sonuç dogurursun dedi. Doguma gelince hemşirelere söyle dedi muhakkak ve bir kaç kez tembihledi. Bu bana 5 ay öncede bulaşmış şuan da bulaşmış olabilirmiş. Bebekte çok sıkıntı yaratan bir şey araştırmalarıma göre. Benim gibi olan var mı son aşamada öğrendim ve korkuyorum bebeğim için çook