duygusalbiyengec Kızlar 8 haftalık gebeyim çok çok canım istedi az porsiyon yedim ama aşırı pişmanım sizce herhangi bi sıkıntı olur mu bebeğin gelişimi vs açıdan 😞😞
aslanprenses_ duygusalbiyengec ben de yemiyordum. Doktoruma sordum abartmadığın sürece yiyebilirsin. Kalorisi düşük besin değeri yüksek senin için iyi dedi.
Nurr_22_22 duygusalbiyengec bişey olmaz hergun yemiyorsun sonucunda ama içindeki degerler yüksek olduğu için ilk 3 ay fazla önerilmiyor onun haricinde hamileliğim boyunca ayda 1 ya da 2 kere yedim hep
duygusalbiyengec babyy__ ya valla o kadar pişman oldum ki sonra dedim napıyosun ilk 3 ay asla yeme diyen doktorlar var bi korktum
babyy__ duygusalbiyengec hepimizi öyle diye diye korkuttular evet sakatat yasak hamilelikte ama bir kaç kereye mahsus az az bisey olmaz napalim açlıktan ölelim mi 😂😂
duygusalbiyengec babyy__ ya evet balık yemeye gidelim dedi eşim aman sıkıldım dedim ciğer istedi canım dedim derken bile şüpheyle yedim ya 😂😂😂
Mujmuj-1 Ya ben ciğerin içinde bi besin maddesi organ gelişim döneminde ilk trimesterde tüketilmemesi gerektiği hakkında bir yazı okumuştum ama az yemissin evham yapma bence doktorlara göre sakatatın temizliği önemli bebek açısından stres yapma 😊
fizikcianne duygusalbiyengec yasak olduğunu bildiğim için asla ağzıma sürmedim hamileliğimi öğrendiğimden beri. Suanda 34+3 üm