Merhaba anneler ve anne adayları,
Şuan 6 haftalık gebeyim ve çift rahmim var. Önceki gebeliğimde 8 haftalıkken bebeğimi kaybettim ve o gün çift rahimli olduğumu öğrendim. Şimdi şükürler olsun yeniden hamileyim ama az rastlanan bir durum olduğu için endişelerim var.
Çevrenizde benim gibi rahim anomalisi olup sağlıkla doğumunu yapan var mı ?