Kızlar hamilelikte suyu çok fazla olup bebeği kuvezde kalan varmı bizim suyu çok fazlaymış ve araştırma Hastanesi’nde olmam gerekiyor su fazlalığı olan varmı neler oldu ne zorluklar oldu yaşadınızmi bana doktor devlette olamazsın büyük ihtimalle kuveze girer dedi 37.1 deyiz çok üzgün ve korkuyorum varmı yaşayan Allah aşkına bana biraz ferahlık dua edin 🤲 normal sınırın 3 4 katı ustteymis 128 dedi