Mel53 biz odeme yapmadan yatis yapilmadi planli sezaryendi. Acil bir durumda dogumda nasil olur bilemiyorum ama. Eşimi apandist suphesi ile.acile. götürmüştük. Acilde muayene edildi. Ameliyat ve yatis icin fiyat bilgisi verildi odeme yapilmazsa yatiramayiz dendi. Oha acilden geldik apandisti patliyor diyorsunuz dedim. Biz acil durumu atlattik acilden yonlendirmeyi yaptik sonrasi ücretli dediler