zeyno012 Sabahtan beri belimden bir Ağrı giriyor. Karnımda da adet sancısı gibi bir ağrı. 15-20 dakikaya bir. Bazen yarım saatte bir. Sizce doğum belirtisi mi?
Yazmelegi_ zeyno012 yalancı sancı da olabilir düzenli bir şekilde 10 dk ya 5 dk ya düşerse gidin ihmal etmeyin