Mlkhmzyhyzkry bizim de 3700 kilo almasını istemiyor doktorum 4 kiloya kadar normal yapabiliriz ama üstü olursa sezeryan dedi. Bu gün kontrolde 3700 çıktı Pazartesi yatışımız var. Bir hafta da 300 gr almaz umuyorum ki ama alsada biz 4 kilo ve normal doğum konusunda anlaştık. Çatı muayenem de yaparsın çatın müsait dedi doktorum inşaAllah hayırlısı olsun hakkımız da