Ace01 canımm çok teşekkür ederim sorduğun için valla bende bilmiyorum :) ben İstanbuldaydım ya ilk bi kere gittim kan verdiğmde o da kese görünmez daha demişti bakmamıştı doktor ondan sonra da daha dün geldim Ankaraya randevu aldım haftaya perşembe gününe:) inş hamileyimdir elimde sadece testler bide kan sonucu var. Sen gittin mi canım naptın bebişi görebildin mi