Berna-1998 Ace01 canım benim de aynı bu siliklikte çıkmıştı yarın doğumum var kısmetse kızımı kucağıma alacağım hayırlısı olsun senin hakkında da burdayım diyor bebişin 🥰🤲🏻
minigiminannesi03 Ace01 canim demin bende yaptım saat 6 7 gibi senin gibi şok oldum esim 4 5 gün önce sen hamilesin dedi dalgaya almıştım git başımdan diye
Ace01 minigiminannesi03 geçen gün bende anneme kızmıştım ne alaka diye 😀 ay sabaha ıns net cızgı görürüm . Allah güzel kalp atışları duymayı nasip etsin 💙
minigiminannesi03 Ace01 inşallah sağ saglim kucaklarimiza alalım inşallah hatta bulantim vardı ara sıra benim bende adetim olacak ondan galiba diye düşünüyordum çünkü adet olacağım vakit öyle olurdu bende ama minigim ben buradayım anne dermiş megersem🤣🤣🤣
Elizan61 Ace01 kac dakika sonra bu foto? Eger 10 dakika icerisindense tebrik ederim :) Sonrasinda yanlis cikabiliyomus
Ace01 minigiminannesi03 bende cumaya randevu aldım sımdı . Kan testını de orada vereyim dıyorum . Bu ay geç yumurtladım 2 Ekim de . 4 haftalık oluyor sanırım . Sabah testinde de koyu çıkarsa çok mutlu olucam 🤍
Ace01 minigiminannesi03 ben şimdi tekrar test yaptım hıc bıraey yok sanırım test yanlıştı . Elimde başka test yok zaten . Ama 0 hıcbır çizgı çıkmadı
Melonicka Ace01 testlerle vakit kaybetme , hemen kan ver sonucunu 1 saate alırsın ve kesin sonucu görmüş olursun.
Minaeyll Ace01 testler malesef yanıltıcı olabiliyor en doğru sonuç kan testi aynı durumu yaşamıştım bende
Yesimkso Ace01 belki de şimd yaptığınız test hatalıdır. İnş hamilesinizdir tekrar test yapınca atın bizde sizinle sevinelim 😌