31+3deyiz. Amniyon sıvısı fazla, diyet uyguluyoruz. Sizin ne zaman belli oldu suyun fazla olduğu? Tedavi için herhangi bir şey verildi mi? Erken doğum riski taşıyor demişti bana doktor. Bunu daha önce yaşayıp bilenler yardımcı olursa sevinirim ben de. İnternette hiç bir şey bulamıyorum bununla ilgili