Bsra_ayz Kızlar 14 haftaya girdim ama kasıgımda batma gibi acılar var yarın doktor kontrolüm var ama korkuyorum . Yaşayan var mi
Destina21 Bsra_ayz 17 . Haftadayım hala oluyor arada ama azaldı biraz .. çok şiddetli olmadığı müddetçe sıkıntı yok . Magnezyum ilacı verdi doktor o biraz rahatlattı beni .. rahim büyüdüğü ve yavaş yavaş yukarı çıkıyor ondan ağrı oluyor ♥️
Yusra17 Bsra_ayz normalmiş canım ben doktoruma sormuştum benimde çok ağrıyordu belim de aynı zamanda rahim büyüdüğü içinmiş
Bsra_ayz Srfn11 nasıl bir ağrı batma gibimi korkuyorum yaa allah korktuğumu başıma vermesin ama ne bilim daha önce iki tane kayıptan sonra insan ister istemez stres yapiyor
eymeninannesii Benimde var agrım iğne batar gibi saniyede batiyo 13+3 doktora sorucam normal mi die perşembe gidicem
Bilgenizamo İdrara sıkıştığınızda çoğalan bir ağrı ise normal, bende öyle olmuştu. Rahim büyüdükçe kasık ağrısı da yaşanıyor ayrıca.
Bsra_ayz Bilgenizamo benimde okuduklarıma göre rahim büyüdüğü içinmiş ama insan yinede tereddutte kalıyor
eymeninannesii Bsra_ayz inşallah yoktur canım zaten geçen haftada gitmiştim eğer bi sorun olsaydı derdi doktorum
Srfn11 Bsra_ayz hamilelikten o kuzum hic korkma yaaaa kotu seylerde dusunme benimde yeni yeni basladi yerlesme agrisi onlar
eymeninannesii Destina21 aa cnm magnezyum banada verdi kasilma için falan dedi bende bacaklarım kasilcak falan sanıyorum onun icinmiydi hiçte araştırmadım 😂şuan kızıyorum kendime
eymeninannesii Bsra_ayz inşallah geçer cnm ben sürekli uzaniyorum sırt ağrılarım da var allahım yardımcımız olsun biraz zor geciyo