likesah Bb95 23’te hissettim. İlk gebelikte 22-23’e kadar normal diyorlar bir de plesanta ondeyse daha gec hissedeliyormus benim plesentam onde o yuzden bayagi gec hissettim.
Bb95 likesah benimde plasenta önde yani en son gittiğimde plasenta ant yazıyordu birde ilk gebeliğim o zaman onunda etkisi olabilir
likesah Bb95 Plasenta anterior oldugunda yastik gorevi goruyor hareketi emiyor demisti benim doktorum. Bebek biraz daha buyuyup guclendikce mutlaka hissedeceksinizdir
Blackkcat Bb95 normal ama az kalmıştır artık her an minki tatlı hareketler hissedebilirsiniz,bir kere hissedince insan hep o hissi bekliyor
gokyuzununogrencisii Bb95 normal tabi, ilk mi senin ? Ben 21 haftalik oldum daha yeni hissettim kaç gündür ikinci gebeliğim bu 😍
gokyuzununogrencisii Bb95 ilkler bambaşka 👼🏻🤍 ben şuan ikinci kızımı bekliyorum ama nasıl sevicem sevebilecek miyim ablasi gibi bilmiyorum 🙈😊 ilk çok farklı
Yenianneperci35 Bb95 evett normal.ben de çok tedirgin olmuştum. Ben 21. Haftanın sonlarında hissetmeye başlamıştım🌸🙏🏻