birheyecanlikizannesi Ocakta doğumum olacak inşallah, kış anneleri yenidoğan için mont olarak ne aldınız, her gün temiz hava için dışarı çıkarmayı düşünüyorum. Aldıysanız hangi beden aldınız? 1 yaş alsam kullanışsız mı olur yenidoğan döneminde?
Pekii birheyecanlikizannesi mont için çok minik daha canım onun yerine astronot tulum alabilirsin ayaklı ele geçmeli olanlardan 🥰
ekc birheyecanlikizannesi https://imgyukle.com/i/yEQesb  Böyle bir kundak almayı düşünüyorum ocakta doğması bekleniyor bebeklerimin kücük olacakları için yaza kadar kullanılır gerekirse evde bile kullanırım diye düşündüm
gkceslck0707 birheyecanlikizannesi https://ty.gl/ycpynawia5 Bizde ocak da doğacağız inşallah ben bu şekilde Kundak aldım bedeni 0 4 aylık ama 4 7 de tercih edersin sana kalmış bununla çok rahat edeceğimi düşünüyorum zaten ufacık olacak mont vs olmaz ki
deniz2812 Yenidoğan döneminde mont giydiremezsiniz hem boğulma riskinden hemde zaten bebek ele avuca gelmez ki.. Onun yerine hm de ayıcıklı ayaklı eldivenli tulumlar var ondan alın bide battaniyeye sarın yeterli olur
deniz2812 sumeyyeakdogan benim ikinci gebeliğim aralarında çok bi yaş farkı yok Rabbitandmood markasının içi kürklü kalın battaniyeleri var ondan almıştım fermuarlı falan çok iyi bide hm den tulum almıştım onları giydiririm aralıkta doğumum zaten 4 ay götürür beni sonrası için alırım ihtiyaç duyarsam
Nursumeyye5 gkceslck0707 Ben de bunu aldım fotoğraf yüklemeye çalıştım olmadı 😅Benim doğumum da ocakta arabasına bununla koyup üstüne de kalın bir battaniye yeterli olur diye düşünüyorum