Merhabalar, 13+4 haftalık hamileyim iki gündür vajinal sızı oluyor geçiyor ara ara acaba sizde de oluyor mu? Daha önceki düşüğümde bir kaç gün önce böyle sızı hissettim sonra düştü. Progestan kullanıyorum zaten ama bir korku girdi içime bir fikriniz var mı