Rukiye1 Brnyrk ilk gebelikte geç hissediliyormuş tabi kişiden kişiye de değişiyor benimde bazen çok güzel hareketlerini hissediyorum bazende hiç olmuyor gibi hissetmiyorum
Zehrazrl Brnyrk baş agrısı başından berı var bende tansıyon normal ama neden anlamıyorm cok uyursam yatarsam daha cok agrıyo ılac ıcmeden gecırmeye calışıyorm parol içsem hemen gecıyo ama ıcmıyorm
Brnyrk Zehrazrl bendede tansıyon normal. Ama anlamadm. Arada tutuyor. Buda inanılmaz stres yapıyor. Geçiyor gbı arada ama snra yine başlıyor özellikle bugün
Cansums Benimde tansiyon normal,ama basım agrıdımı sağ gözüm yerinden cıkıcak gibi oluyor resmen..😑doktora gittim göz dr yönlendirdi tansiyon normal çıkınca,21+3 haftadayız bizde..
Vctry1706 Elifbglr evet renkli ve boyutlu şekilde gördük bildiğiniz bebek olmuş ağzı yüzü burnu hatta dudak yapısını eşime benzettik :))